Google

Friday, June 22, 2007

catatan dari pemilik blog

assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua rakan-rakan serta sesiapa sahaja yang sudi mengunjungi blog saya ini...
untuk permulaan saya ada membicarakan tentang 12 bulan firasat CINTA..
saya yakin semua orang tentu ingin mengetahui ciri-ciri dan sifat-sifat pasangan kita kan???
tetapi macam mana yer??? SEBAB selalunya dalam bercinta setiap pasangan tak akan menujukkan sifat sebenar mereka... : ( susah tu!!!! mereka malu untuk menunjukkan sifat sebenar mereka terutama sekali sikap yang tak baik... Malu kalau pasangan tau... saya pernah bercinta dan saya sendiri dapat lihat perkara ni berlaku kepada pasangan saya...
disebabkan itulah saya nak kongsikan tentang perkara ni iaitu 12 bulan firasat CINTA....
harapnya dapat membantu pasangan yang sedang hangat bercinta, mereka yang telah berkahwin serta sesiapa sahaja...
semoga rakan-rakan sekelian sudi membaca...

di sini cuma ada sehingga bulan JUN, saya akan menambahnya dilain kali...diharap rakan-rakan sudi mengunjungi blog saya lagi... :)

sekian dulu dari saya khailiza82 :)

No comments: